REGISZTRÁL ÉS KERESS PÉNZT!

NE HAGYD KI

ÉRDEMES BEKUKKANTANI

Nincs megjeleníthető elem

A nap rossz híre

Nincs megjeleníthető elem

A nap jó híre

Nincs megjeleníthető elem

HTML

Vicces csajozós dumák

2011.01.07. 12:24 - vissza1

-Gyerünk, ülj az ölembe, lássuk mi mozdul meg.
-Nem űrruhát viselsz véletlenül? Mert a feneked mintha egy másik galaxisból lenne.
-Mi a különbség egy autó gumija és 365 kondom között? Mindkettő egy jó év (good year)
-Te aztán fáradt lehetsz. Egész nap te jártál a fejemben.
-Szép pár lábad vannak. Mikor nyitnak?
-Szia, meg tudnád mondani az időt? (Mindkét karodon órával, és mobillal a kezedben)
-(Ha úgy látod megsértődött kicsit valamin amit mondtál) Ne utálj csak azért mert szép vagyok.

-Ha bosszút akarsz állni a barátodon aki megcsalt, itt vagyok.
-Pusziltál meg valaha is egy nyuszit a két füle között? (Ha azt mondja nem) Fordítsd ki mindkét zsebedet!
- Nem örülök túlzottan, hogy találkoztunk, még egy banán is van a zsebemben.
- Nem áll túl jól neked ez a ruha, le kéne venned.
- A jövőből jöttem, hogy megmentselek attól a vesztestől, aki el akar majd venni.
- Ha kitalálod pontosan hány kiló vagyok, kapsz valamit inni.
- Pont úgy nézel ki, mint az a csaj, akit tegnap láttam egy filmben. (szexfilmben)
- A szoftveremet hardverré varázsolod kislány.

- Segítsd a hajléktalanokat és vigyél haza most rögtön! 
- Ismerős vagy nekem, szexeltünk már valaha?
- Mutattam már a titkos órámat? Azt jelzi nincs rajtad bugyi. (azt mondja pedig van). Ja tényleg, egy órát siet a vekker.
- Fájt? (kérdezi mi) Ez! (mutatójúaddal picit koppints az orrára.)
- Tudod van ez a film amit szeretnék megnézni, de anyukám azt mondta egyedül nem nézhetem meg.

Nyerj könnyedén egy remek Nokia telefont

- Úgy látom van 70 pontod a legjobb barátnő skálán. 69+főzés (mondhatod ezt miután elmondta hogy tud főzni)
- Csak vegyél vissza kicsit az igényeidből. Én is azt tettem. (például mondhatod ezt mikor láthatóan nem nagyon keltetted fel az érdeklődését)

- Gábornak hívnak. Emlékezz rá, később ezt fogod sikítani egész éjjel.
-(Miközben a melleit nézed) Úgy tűnik neked valóban érdekes személyiséged van.
- Mondd, nem jártunk mi véletlenül két különböző iskolába?
- Neked is szép szemeid vannak, nekem is, a gyerekünknek is az lenne.
- Megcsikizzem a pocakodat... belülről? 
- Láttam kicsit lehangolt vagy, ezért gondoltam megadom neked azt az élményt, hogy nemet mondhass nekem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://napvicce.blog.hu/api/trackback/id/tr522567167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jocó ügynök 2016.04.24. 19:26:54

Nem tudom, mit csinálnék, ha lány lennék és ilyen szövegekkel jönnének :D Amúgy nemrég olvastam egy tök jó cikket, amiben épp hogy azt írták, hogy a csajozós szövegek nem is olyan fontosak: csajozosdumak.hu/mukodnek-e-a-csajozos-szovegek-idezetekkent/
süti beállítások módosítása